MediShare

MediShare

KLINICKÝ PORTÁL MEDISHARE
VE ZDRAVOTNICKÝCH ZAŘÍZENÍCH

PRINCIPY

MediShare je portálové řešení obsahující množství portletů (modulů) určených pro správu obsahu, vytváření a sdílení dokumentů i multimediálního obsahu. Řešení je postaveno na technologii Liferay a mimo standardně dostupné portlety jsou dodávány portlety pro zdravotnictví jako třeba žádanky na vyšetření, výsledky vyšetření, prohlížeč DICOM snímků nebo speciální portlet pro rezervace termínů na vyšetření, komunikující se systémem MediOrganizer.
Portál je možné dále rozšiřovat o nové funkcionality instalací existujících portletů nebo vývojem speciálních portletů dle požadavků uživatelů.

PŘÍNOSY

  • Rychlé a snadné řízení obsahu portálu
  • Podpora mobilních zařízení
  • Řízení toku dokumentů
  • Sociální sítě
  • Integrace

 

STANDARDY A BEZPEČNOST

  • Podpora SOA, webových služeb a JSR 168
  • Podpora adresářových služeb (LDAP) a sigle sign on
  • Podpora standardně používaných webových prohlížečů (Chrome, Firefox, IE, Safari) a mobilních zařízení
  • Vysoká dostupnost, použití TLS/SSL na transportní vrstvě
  • Správa skupin, rolí, uživatelů

 

TECHNOLOGIE

Podporované operační systémy                             Aplikační a databázové technologie

  • Linux                                                                      Java
  •                                                                                Liferay
  •                                                                                AngularJS

 

PODPORA

Podpora provozu software a souvisejících služeb je standardně nabízena v režimech dostupnosti:

  • 24 x 7 - Nepřetržitá dostupnost SW/služby tzn. 24 hodin 7 dní v týdnu
  • 16/12/9 x 7 - Dostupnost 16/12/9 hodin 7 dní v týdnu. Čas dostupnosti je definovánve smlouvě o podpoře
  • 24 x 5 - Nepřetržitá dostupnost SW/služby tzn. 24 hodin 5 dní v týdnu, tj. v pracovních dnech. Dostupnost SW/služby není garantována ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu
  • 16/12/9 x 5 - Dostupnost 16/12/9 hodin 5 dní v týdnu, tj. v pracovních dnech. Dostupnost SW/služby není garantována ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu. Čas dostupnosti je definován ve smlouvě o podpoře

Na přání zákazníka je možné sjednat úpravy a rozšíření funkcionality dle individuálních požadavků.

CENA

Pro garanci ceny je třeba specifikovat požadovaný rozsah řešení.
Pro zjištění ceny nás prosím nezávazně kontaktujte.

inner_logo Úspěšné realizace

PŘIPRAVENI ZAČÍT?

Nejlepší způsob, jak se dozvědět více o našich
produktech, je spojit se přímo s naším týmem,
který dokáže navrhnout řešení přímo pro Vaše
zařízení, a to s ohledem na bezpečnost a
soukromí.