MaRIS
KOMPLEXNÍ DATOVÝ SYSTÉM PRO MAMOSCREENINGOVÁ CENTRA
PRINCIPY
Systém MaRIS byl vytvořen pro pokrytí datových potřeb v mamoscreeningových centrech. Software vychází z potřeb uživatelů systémů v mamocentrech. Tyto potřeby jsou velice rozsáhlé a proto je nutné, aby je systém pokryl komplexní funkcionalitou. Systém umožňuje spravovat veškerou agendu týkající se objednávání pacientů na vyšetření. Systém vyhoví také doktorům a asistentům k sepsání zdravotnické dokumentace, kterou je možné variabilně nastavit do různých částí – první čtení, druhé čtení, dodatek apod. MaRIS dále intuitivně vede uživatele k vytvoření dávek pojišťovnám – vykazování. Součástí systému jsou také integrační služby, které zajistí napojení na různé pacientské registry.
Ve spojení s portálem MediShare je možné rozšíření o funkce online rezervace termínů pro pacienty nebo externí (spolupracující) lékaře nebo zdravotnická zařízení.
Intuitivní ovládání s možností propojení s jinými systémy zvyšuje komfort a efektivitu obsluhy ze strany zdravotnického personálu.
PŘÍNOSY
- Komplexní systém – “Vše v jednom”
- Zvýšením efektivity vytížení kapacit pracovišť a přístrojů roste produktivita
- Elektronická komunikace s pacientem, šetří čas personálu a snižuje počet nerealizovaných rezervací (upozornění na vyšetření emailem/sms zprávou)
- Intuitivní psaní lékařské dokumentace, které lze různě přizpůsobovat potřebám personálu
- Jednoduché a přehledné vykazování služeb
- Integrační služby, které zajistí propojení s registry pacientů
STANDARDY A BEZPEČNOST
- Podpora mezinárodně uznávaných zdravotnických standardů HL7 a profilů IHE
- Podpora SOA a webových služeb
- Podpora adresářových služeb (LDAP), možnost integrace s Active Directory
- Podpora standardně používaných webových prohlížečů (Google Chrome, Mozilla Firefox, IE, Safari)
- Vysoká dostupnost, použití TLS/SSL na transportní vrstvě a RBAC model pro řízení přístupů na uživatelské vrstvě
TECHNOLOGIE
Podporované operační systémy
- Linux
- Widows
- Mac OS X
Aplikační a databázové technologie
- Java
- AngularJS
- PostgreSQL
PODPORA
Podpora provozu software a souvisejících služeb je standardně nabízena v režimech dostupnosti:
- 24 x 7 – Nepřetržitá dostupnost SW/služby tzn. 24 hodin 7 dní v týdnu
- 16/12/9 x 7 – Dostupnost 16/12/9 hodin 7 dní v týdnu. Čas dostupnosti je definovánve smlouvě o podpoře
- 24 x 5 – Nepřetržitá dostupnost SW/služby tzn. 24 hodin 5 dní v týdnu, tj. v pracovních dnech. Dostupnost SW/služby není garantována ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu
- 16/12/9 x 5 – Dostupnost 16/12/9 hodin 5 dní v týdnu, tj. v pracovních dnech. Dostupnost SW/služby není garantována ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu. Čas dostupnosti je definován ve smlouvě o podpoře
Na přání zákazníka je možné sjednat úpravy a rozšíření funkcionality dle individuálních požadavků.
CENA
Pro garanci ceny je třeba specifikovat požadovaný rozsah řešení.
Pro zjištění ceny nás prosím nezávazně kontaktujte.