MediBus
FLEXIBILNÍ INTEGRACE INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ A APLIKACÍ VE ZDRAVOTNICKÝCH ZAŘÍZENÍCH
PRINCIPY
Principem integrace je vlastně „propojení“ funkcionalit a dat určitých systémů, které nám umožní řídit a modifikovat procesy podporované těmito systémy. Aby bylo možné takové integrace dosáhnout je třeba ji realizovat jako sběrnici, k níž jsou jednotlivé systémy připojeny. Přes tuto sběrnici pak každý připojený systém poskytuje svoje služby (funkce i data) ostatním systémům. Není tedy nutné vytváření komunikačních rozhraní mezi všemi systémy navzájem, ale každý systém má jedno komunikační rozhraní k integrační sběrnici (MediBUS). V případech, kdy je to vhodné nebo potřebné, lze v rámci integračního prostředí MediBUS vytvářet vlastní datová úložiště, která nám mohou zrychlit a zefektivnit přístup těmto datům.
Takto koncipované integrační prostředí je velmi variabilní, což zvyšuje flexibilitu změn a současně je efektivní, protože při integraci systému nebo aplikace stačí vytvořit pouze rozhraní k integračnímu prostředí.
PŘÍNOSY
- Transparentní propojení a koexistence stávajících informačních systémů
- Zvýšení dostupnosti a využitelnosti dat integrovaných systémů
- Snížení nákladů a zvýšení flexibility při implementaci změn do aplikačního prostředí
- Rychlejší a levnější implementace nových systémů díky využití standardů a SOA
- Modelování procesů a jejich monitorování
STANDARDY A BEZPEČNOST
- Podpora mezinárodně uznávaných zdravotnických standardů DICOM, HL7 a profilů IHE
- Podpora SOA a webových služeb
- Podpora adresářových služeb (LDAP)
- Podpora standardně použivaných webových prohlížečů
- Vysoká dostupnost, použití TLS/SSL na transportní vrstvě a RBAC model pro řízení přístupů na uživatelské vrstvě patří k základním vlastnostem MediBUSu.
TECHNOLOGIE
Podporované operační systémy
- Linux
- UNIX
- Widows
Aplikační a databázové technologie
- Ensemble
- Caché
- Javascript
PODPORA
Podpora provozu software a souvisejících služeb je standardně nabízena v režimech dostupnosti:
- 24 x 7 – Nepřetržitá dostupnost SW/služby tzn. 24 hodin 7 dní v týdnu
- 16/12/9 x 7 – Dostupnost 16/12/9 hodin 7 dní v týdnu. Čas dostupnosti je definovánve smlouvě o podpoře
- 24 x 5 – Nepřetržitá dostupnost SW/služby tzn. 24 hodin 5 dní v týdnu, tj. v pracovních dnech. Dostupnost SW/služby není garantována ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu
- 16/12/9 x 5 – Dostupnost 16/12/9 hodin 5 dní v týdnu, tj. v pracovních dnech. Dostupnost SW/služby není garantována ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu. Čas dostupnosti je definován ve smlouvě o podpoře
Na přání zákazníka je možné sjednat úpravy a rozšíření funkcionality dle individuálních požadavků.
CENA
Pro garanci ceny je třeba specifikovat požadovaný rozsah řešení.
Pro zjištění ceny nás prosím nezávazně kontaktujte.